Re: Jaki notebook kupic?

Autor: Stoout <stoout_at_-ANTYSPAM-wp.pl>
Data: Sat 06 May 2006 - 22:15:51 MET DST

Użytkownik "Tomasz" <toudi@geckon!!!.net> napisał w wiadomości
news:e3iu3b$90d$1@nemesis.news.tpi.pl...

> IBM z serii T, ja mam uzywanego T40 (3latek, klawiatura niemiecka, ale
> poza tym jak nowy ;) )

mam w pracy dwa takie, tzn T40 i T41 i niestety narzekam na nie:
- klawisze odciśniete na matrycy w T40, rysy już znaczne
- wypadające klawisze z obu klawiatur to norma, najgorzej ze podczas
odkurzania odkurzaczem
- w jednym szlag trafił elektronike przy wewnętrznym zasilaczu: myslałem
początkowo ze to gniazdo ładowarki, bo rozłączał ładowarke co pare sekund,
ale wymiana potwierdziła jednak uszkodzenie modułu zasilającego.
od tamtej pory działa tylko na zasilaczy bez baterii.
- stosunkowo drogie baterie do czasu pracy
- no ale jest mały, lekki i przyjemny

Stoout