Re: Jaki notebook kupic?

Autor: Tomasz <toudi_at_geckon!!!.net>
Data: Sat 06 May 2006 - 21:38:22 MET DST

Użytkownik "Marcin" <mwrevo@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:e3ibqo$g5d$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,

> Mam dylemat jaki Notebook kupic :/ Moje wymagania sa nastepujace:

IBM z serii T, ja mam uzywanego T40 (3latek, klawiatura niemiecka, ale poza
tym jak nowy ;) )

> - najwazniejsze to ze ma byc cichy, mam teraz Asusa A2500D i chodzi tak
> glosno ze sie skupic nie mozna (czyscilem wentylator i nic nie dalo a
> facet w serwisie mowi ze tak musi byc, to ja dziekuje ...), sa wogule
> ciche laptopy? czy lepiej odrazu stacjonarnego z chlodzeniem wodnym kupic?

zero zastrzezen do sprzetu, no moze tylko czasami CD wydaje odglosy, ale
poza tym calkowita cisza ;)

> - procesor najchetniej Centrino albo Centrino Core Duo od 1,5 GH w gore

pentium M 1,5GHz

> - dysk moze byc nawet 20 GB jak bedzie cichy :)

20GB, ale oryginalnie byl 40GB, tylko sie zepsul

> - karta graficzna - jedyna gra w jaka czasami gram to Red Alert 2 a ona
> wymaga 2MB grafy :D

ATI Mobility Radeon 7500 32MB

> - RAM - conajmiej 512MB

512MB

> - Czas pracy na baterii fajnie by bylo ze 4h albo z 6h :D

moja bateria to padaka, ale notebook zyje okolo 2,5-3h... ze sprawna bateria
podobno do 4h dobija, w kazdym razie na swoim spokojnie moge obejrzec dlugi
film, a czasami i dwa i jeszcze zostaje energii :)

> - Ekran - chyba te 14" powinien miec moze nawet 15", pracowal ktos na 12"?

14,1" ? - nie pamietam ;) w kazdym razie dla mnie ok,

> Da rade pracowac przy 12" w domu? Czy raczej glowa boli?

bawilem sie chwile IBM X30 (? albo X31, nie pamietam) z 12" wyswietlaczem,
ale dla mnie literki na ekranie za male jak sie wlaczy natywna rozdzielczosc
1024 x 768

> - cena - jak bedzie cichy i wydajny to moge za niego nawet 6500zl
> zaplacic.

ja za swojego dalem 2,5kpln na alledrogo ;) do tego mam jeszcze wifi, i
nagrywarke CD, widzialem mocniejsze/nowsze modele znacznie lepiej
wyposazone, ale cena tez byla odpowiednia :)

--
Tomek