Jaki notebook kupic?

Autor: Marcin <mwrevo_at_poczta.fm>
Data: Sat 06 May 2006 - 16:26:14 MET DST

Witam,
Mam dylemat jaki Notebook kupic :/ Moje wymagania sa nastepujace:
- najwazniejsze to ze ma byc cichy, mam teraz Asusa A2500D i chodzi tak
glosno ze sie skupic nie mozna (czyscilem wentylator i nic nie dalo a facet
w serwisie mowi ze tak musi byc, to ja dziekuje ...), sa wogule ciche
laptopy? czy lepiej odrazu stacjonarnego z chlodzeniem wodnym kupic?
- procesor najchetniej Centrino albo Centrino Core Duo od 1,5 GH w gore
- dysk moze byc nawet 20 GB jak bedzie cichy :)
- karta graficzna - jedyna gra w jaka czasami gram to Red Alert 2 a ona
wymaga 2MB grafy :D
- RAM - conajmiej 512MB
- Czas pracy na baterii fajnie by bylo ze 4h albo z 6h :D
- Ekran - chyba te 14" powinien miec moze nawet 15", pracowal ktos na 12"?
Da rade pracowac przy 12" w domu? Czy raczej glowa boli?
- cena - jak bedzie cichy i wydajny to moge za niego nawet 6500zl zaplacic.

Za pomoc z gory dziekuje.

Pozdrawiam,
Marcin.