Re: nagrywarka DVD - co polecanie?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Sat 06 May 2006 - 16:14:33 MET DST

fiman <fiman@onet.eu> wrote:

> Zainteresuj się najnowszymi modelami Samsunga. Tu nikt o tych
> nagrywarkach nie pisze a mają dobre recenzje w kraju i na świecie.

            ROTFL. A ile zaplacono za te recenzje. Nie znam NIKOGO, kto na swoje
nieszczescie kupil jakikolwiek naped optyczny Samsunga i byl zadowolony.
Za to w Chipie dostawal roze Tipy itp. badziewia.

> Może będzie jak z dyskami HDD Samsunga. Jakość się wyraźnie poprawiła.

            Nie zgaduj bo zrobisz komus krzywde. Dzial napedow optycznych Samsung
ma do bani - nic sie nie zmienilo i przy polaczeniu z bardzo dobrym
producentem optyki, jakim byla Toshiba sciagnal ja na dno, a nie sie
poprawil. Samsung robi dobre monitory i ostatnio HDD, nepedy opryczne byly
i sa nieuzywalne. I nie jestem do marki zrazony: mam w konfigu Sasmunga
monitor, klawiature, myszke, HDD i flop, ale napedu optycznego bym za zadne
skarby nie kupil.

> I koszt ok 170 zł.

            Czyli ~tyle ile napedy innych producentow.

> Może być LG.

            Jaki model? Jak mozna polecac firme, a nie model? Na podstawie
logo?

> BenQ sobie odpuść. Mam 1640 i jest jako taki ale jak czytam, że króla z
> niego zrobili to mnie śmiech ogarnia. Późniejsze modele jeszcze gorsze.

            A konkrety?. Bo o DW1640 nie moge zlego slowa powiedziec.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl