Re: nagrywarka DVD - co polecanie?

Autor: fiman <fiman_at_onet.eu>
Data: Sat 06 May 2006 - 15:22:49 MET DST

Zainteresuj się najnowszymi modelami Samsunga. Tu nikt o tych nagrywarkach nie
pisze a mają dobre recenzje w kraju i na świecie. Może będzie jak z dyskami HDD
Samsunga. Jakość się wyraźnie poprawiła. I koszt ok 170 zł. Może być LG. BenQ
sobie odpuść. Mam 1640 i jest jako taki ale jak czytam, że króla z niego zrobili
to mnie śmiech ogarnia. Późniejsze modele jeszcze gorsze.