Re: Problem z drugim monitorem przy Matrox G450

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Sat 06 May 2006 - 15:26:19 MET DST

Szymic1 <dyrex@poczta.onet.pl> wrote:

> Posiadam karte Matrox G450 i dwa monitory CRT. Zauwazylem ze na jednym
> z wyjsc obraz jest mniej
> kontrastowy niz na drugim. Z cala pewnoscia nie jest to wina monitora

            Nic dziwnego, skoro podstawowy RAMDAC jest 360 MHz, a pomocniczy
[na tym drugim wyjsciu] tylko 230. Przy 17" monitorze, 1024x768 i wyzszych
rozdzielczosciach i oraz dobrym odswiezaniu juz to wychwycisz. Obecie byle
budzetowa grafika ma 2x zintegrowany 400 MHz RAMDAC i do tego DSUB/
DVD-I/TV-out. Tak wiec opowiesci o jakosci Matroxa Milllenium mozna
obecnie miedzy legendy wlozyc. Moze byl i lepszy od chinskich TNT2 M64,
ale na pewno nie od obecnie produkowanych kart przyzwoitcyh producentow,
a nie noname czy PowerColor. Sam mam w komputerku biurowym G450 DH, ale
nie wymagam od niego cudow. Dalem za niego cale 10 zl i zmienilem z TNT2
PRO glowne dlatego, ze wkurzal mnie juz wentylator na tej karcie.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl