Problem z drugim monitorem przy Matrox G450

Autor: Szymic1 <dyrex_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 06 May 2006 - 12:37:17 MET DST

Witam
Posiadam karte Matrox G450 i dwa monitory CRT. Zauwazylem ze na jednym
z wyjsc obraz jest mniej
kontrastowy niz na drugim. Z cala pewnoscia nie jest to wina monitora
poniewaz robilem proby.
Zastanawiam sie czy to przypadkiem nie jest zwiazane z praca pod WinXP,
czasami zdarza sie ze
przy otwieraniu np. okienka obraz na monitorze (z tego "wadliwego
wyjscia") robi sie mniej kontrastowy.
Zakladam jeszcze druga mozliwosc - moja karta graficzna jest
uszkodzona. Co prawda nie mam drugiej karty tak wiec
nie mam jak tego sprawdzic.

Czy ktos spotkal sie z podobnym problemem?

Michal Szymanski
http://blog.szymanskich.net