Re: Abit KV8-Pro i przerwania na PCI

Autor: pisarczyk <qq_at_qq.co>
Data: Sat 06 May 2006 - 15:53:36 MET DST

> Mam problem :) Mam zajęte wszystkie sloty PCI i wszystko działa
> wyśmienicie oprócz tego że np. słuchając muzyki w winampie lub oglądając
> obraz z tunera i np. przesuwając okienko słychać trzaski lub widać
> zakłucenia tunera... Podejrzewam konflikt sprzętowy przerwań pomiędzy
> slotami PCI. W manualu do tej płyty jest diagram, jednak ja go niestety
> nie rozumiem ... Znajduje się tutaj: http://tinyurl.com/q3nac na stronie
> 53. Może ktoś miał podobny problem i wie o co chodzi?
>
> aktualnie na płycie mam tak patrząc od góry:
> PCI 1 - USB 2.0 kontroler
> [...]
Wg mnie problem nie jest w slotach. Używam tę płytę od półtora roku, w
zależności od okoliczności również czasowo wszystkie sloty mam zajęte lub
nie. Po świeżej instalacji windowsa (w2k, w2ksrv, wxppro, w2k3) i
sterowników, wszystko jest cacy. Zakłócenia pojawiają się później, po
instalacji czegoś, jeszcze nie namierzyłem czego.
Pozdrawiam
Darek