Re: Sempron S754 czy Celeron S775

Autor: Ludvigus <ludvigus_at_NOSPAMop.pl>
Data: Fri 05 May 2006 - 19:24:05 MET DST

Tomasz Del napisał(a):

> Dołącze się, żeby nie zaśmiecać. Spotkałem się z opinią, że na płycie
> Gigabyte'a K8NE nie da się włączyć CnQ przy Sempronie 3000+.

Zgadza się, też tak wyczytałem jesienią.. ale wtedy pisali coś, że to kwestia
upgrade'u biosu.. może poGUGLuj ;>

> A jeżeli nie Gigabyte K8NE, to jaka płyta pod ten procek (koniecznie obsługująca CnQ)?

Odnośnie do Coll & Quiet:

http://forum.pclab.pl/index.php?showtopic=90363&hl=cnq
http://forum.pclab.pl/index.php?showtopic=63872&hl=cnq

Jeśli już tak bardzo chcesz używać opcji CnQ, to prawdopodobnie: nie możesz
kręcić ani szyną ani mnożnikiem, musisz sprawić sobie chłodzenie na CPU z
czujnikiem temperatury, żeby się nie kręcił gdy tego nie potrzebuje.. no i
sterowniki.. pod windowsem to działa, nie wiem jak pod innymi OS-ami. Powodzenia! :)

--
[ pozdrawiam - Ludvigus  /GG:783307/ /ICQ:105600189/ ]
[ http://houSet.prv.pl - poznaj glebie muzyki HOUSE! ]