Re: MX400 i sterowniki

Autor: orcio <orci0_at_NOSPAMop.pl>
Data: Fri 05 May 2006 - 19:43:38 MET DST

http://www.sparkle.com.tw/driver_detail.asp?menu1=driver.asp%3Fm_id%3D2&menu2=driver.asp%3Fm_id%3D2%26id%3D41&os=Windows+XP&submit=Next+Step&m_id=2&id=41

| A czemu nie aktualny z nVidii?

| No pewnie, nowe wychodzą po to, żeby były gorsze ;)

Widac dobrze Ci kit wciskaja producenci kompow ze tak lykasz jak
pelikan wszystko co nowe...
nvidia optymalizuje ForceWare (kiedys detonatory) do aktualnie
promowanego modelu katy.
Dla teg karty proponuje potestowac detonatory 10< <30

orcio