Mysz przestała działać

Autor: Gernat <gernat_at_poczta.fm>
Data: Wed 03 May 2006 - 21:24:29 MET DST

Podczas normalnej pracy z komputerem w windowsie xp, nagle zatrzymał mi się
kursor myszy. Zrestartowałem komputer i dalej nic. Mysz nie reaguje. Jest to
mysz optyczna. Podłączyłem starą mysz kulkową, ale sytuacja jest taka sama.
W menagerze urządzeń również nie widać myszy. Gdy chcę dodać nowe
urządzenie, to windows nie może znaleźć myszy. Podłączyłem nawet mój stary
dysk, na którym mam zainstalowany Windows 98 i tam także mysz nie działa.
Wyświetla się jednak komunikat, ze windows nie wykrył myszy, ale nie można
jej zainstalować. W winXP po podłączeniu myszy do portu USB wyświetla sie
komunikat, że znaleziono nieznane urządzenie podłączone do portu usb, ale
nie można go zainstalować. Ma ktoś pomysł jak ten problem rozwiązać?