kondensatory czy po prostu grafika

Autor: Stefan Zerwa <nomail_at_nomail.pl>
Data: Wed 03 May 2006 - 18:04:34 MET DST

Witam,

Posiadam nieco starego kompa z płytą główną atx, monitorem crt oraz
grafiką na agp. Nie wchodząc w szczegóły konfiguracyjne problem mam taki:

Po włączeniu komputera wszystko wydaje się być ok, zasilacz stratuje,
dyski tez itd. Problem w tym sygnał z karty graficznej nie leci na monitor
gdyż mam no-signal. Speaker nie beepa alertu o problemie z grafiką, a
nawet zachowuje się wzorowo - beepając raz (sygnał post).

Kiedy grafika nie daje sygnału na monitor naciskam reset i licze na
szczęście - może się uda. Tak za 10tym razem w końcu grafika puszcza
sygnał na monitor i wszystko uruchamia się poprawnie.

Czy ten efekt może być spowodowany napompowanymi kondensatorami w
okolicach procka - bo takie mam, czy typujecie inaczej ?

--
pozdrawiam