Driver do Biostar VI03-AHHD (grafa)

Autor: MaDeR <patrz_na_sygnaturke_at_nowhere.invalid.pl>
Data: Wed 03 May 2006 - 18:50:16 MET DST

Reinstaluję znajomej przedpotopowy komputer. Oczywiście, wszelkie CD
instalacyjne etc. zaginęły gdzieś w wiatrach historii. Nie przejąłem się
tym - ściągnie się z netu. I tu zonk.

Karta graficzna Biostaru - pełna nazwa:
Biostar VI03-AHHD/8MB (Windows 98SE) FCCID=127MM-VI03A VI03-A REV:1.1

Na ich stronie NIGDZIE nie mogę znaleźć driverów do takiej karty. W
opcji search też. Google zwraca trzy wyniki na krzyż i żadnych
konkretnych plików do pobrania.

Nie wiem, jak wy, ale ja nie kupowałbym niczego od Biostaru, skoro srają
na klientów sprzed kilku lat, którzy może chcieliby ściągnąć sobie
sterownik do ich dawnego produktu. Skad wiesz, ile sterowniki do ich
dzisiejszych kart, którymi się taaak na stronie biostaru chwalą
(http://www.biostar.com.tw/vga/index.php), będą wisieć na stronie? Pięć
lat? Potem masz przesrane, jeśli ci się zgubi płytka...

Pomijając ten rant, ktoś ma/wie skąd można ściągnąć? Za friko,
oczywiście. Nie interesują mnie linki do serwisów oferujących drivery za
złodziejskie ceny.

--
MaDeR - WWW: http://mader.no-ip.org
Email: madcio [małpa] gazeta [kropka] pl