Re: Jak podłączyć do starej obudowy nowy zasilacz

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal-wykasuj-_at_gazeta.pl>
Data: Tue 02 May 2006 - 18:11:04 MET DST

On Tue, 02 May 2006 16:44:18 +0200, argothiel wrote:

> Hm, a jak włączuć coś takiego bez przycisku power? Tzn. co podpinasz
> do płyty głównej jako power? :)

Cokolwiek - na przykład włączałbym śrubokrętem (dotknąć pinów PWR i włala -
działa :>). Jeżeli jednak nie miałbym ochoty na taką gimnastykę, to
przeszedłbym się do sklepu elektrycznego po taki przełącznik, po czym za
pomocą koleżanki lutownicy taki przełącznik bym do płyty doklecił. Możliwe
byłoby również wymontowanie jakiegokolwiek przycisku monostabilnego z
jakiejkolwiek obudowy mi dostępnej - w przypadku kolego LUKY'ego może być
to Reset z komputera przedstawionego w pierwszym poście.

Możnaby również, zakładając zwykłą zworkę na te piny i przestawiając opcje
wyłączenia w BIOSie otrzymać komputer włączający się wraz z podaniem prądu.

Możliwości jest naprawdę sporo, dla chcącego nic trudnego :)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//