Re: Chlodzenie - kiedy sie zaczelo?

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Tue 02 May 2006 - 18:11:30 MET DST

JoteR, napisales:
> tak na dobre to od P100 zaczęto "obowiązkowo" montować wiatraki.

Zależy (jak sam dalej napisałeś). Niektórzy producenci, w tym np. Compaq w
dużo silniejszych maszynach (P166, chyba P200) montowali na procesorze
jedynie spory, płaski radiator. Było to raczej normą w firmowych maszynach.

> Na pewno nie montowało się radiatora w AT 286 (niezależnie od typu
> wyprowadzeń),

Widziałem przyklejone do tych procesorów kawałki miedzianej taśmy,
ukształtowanej w "żeberka" (TTTTT).

k,