Duży monitor CRT (ew. panorama) - opłacalność

Autor: Szczesiu <szczesiu_at__wytnijsetokurde_pf.pl>
Data: Mon 01 May 2006 - 10:40:07 MET DST

Witam

Dostałem za darmo stary komputer "w spadku", lecz bez monitora. Służyłby
mi jako drugi komputer w domu (posiadany obecnie notebook czasem
"wybywa" na kilka dni).

Dobrym i tanim rozwiązaniem wydaje mi się kupno CRT o dużej przekątnej
ekranu (wysokie modele dobrych firm - Iiama, Eizo, Sony itp. są teraz
dostępne w dość dobrych cenach). Zastanawiam się dodatkowo nad kupnem
monitora CRT panoramicznego, ale ponoć niektóre starsze karty graficzne
(np. GF2MX - a taka jest w tym sprzęcie) mają kłopot z uzyskaniem
panoramicznych rozdzielczości obrazu (np. 1920x1200).

Czy ktoś z grupowiczów kupił taki (używany) model - jakie są wrażenia z
użytkowania i czy nie było problemów z dopasowaniem karta-monitor (jaki
model karty i monitora)?

Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi