Nagrywarka LG - nie czyta nagranych płyt

Autor: lisior <lisior78_at_gazeta.pl>
Data: Mon 01 May 2006 - 10:34:47 MET DST

Witam

Mam następujący problem z nagrywarką LG HL-DT-ST-DVDRAM GSA-41638. Napęd nie
odczytuje nagranych przez siebie płyt DVD. Płyty są nagrane dobrze, co
sprawdziłem na innych napędach Sytuację na razie zauważyłem na jednej partii
płyt. i nie wiem, czy jest to wina nagrywarki, czy nośnika. Czy ktoś spotkał
się z takim problemem? Jeśli tak proszę o jakieś wskazówki.

Z góry dziękuję.

Lisior