Re: Jaki 17 CRT do 500 pln?

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sun 30 Apr 2006 - 14:09:37 MET DST

adam, napisales:
> Wymieniam komputer na nowszy i w związku z tym potrzebuję nowego
> monitora. Interesują mnie 17 CRT, cena do 500 pln, myślę o kupnie
> używanego.

Zanim dostaniesz szereg dobrych rad, napisz, dlaczego w grę nie wchodzą LCD.
:) Kryteria spełniają - niewielkie gabaryty, cena do 500 zł, używane, 17
cali (ich odpowiednikiem w przypadku LCD są 15"), doskonałe do czytania (o
ile nie kupisz najnowszego, taniego wynalazku z matrycą świecącą jak
halogen).

k,