Re: Jaki 17 CRT do 500 pln?

Autor: adam <fosforos_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 30 Apr 2006 - 14:22:48 MET DST

Użytkownik "KILu" <kilu@psxextreme.pl> napisał w wiadomości
news:e329e5$ihl$1@inews.gazeta.pl...
> adam, napisales:

> Zanim dostaniesz szereg dobrych rad, napisz, dlaczego w grę nie wchodzą
LCD.
> :) Kryteria spełniają - niewielkie gabaryty, cena do 500 zł, używane, 17
> cali (ich odpowiednikiem w przypadku LCD są 15"), doskonałe do czytania (o
> ile nie kupisz najnowszego, taniego wynalazku z matrycą świecącą jak
> halogen).

Nie wiem czy za 500 pln jestem w stanie kupić dobry monitor LCD. Wydaje mi
się, że nie. Kolejna spraw o której nie napisałem to , że często oglądam
filmy i myślę, że LCD ze względu na kąty i problemy z czernią i granatem
odpadają.
Ale moge oczywiście się mylić, jeśli tak jest to proszę o wyprowadzenie z
ciemnoty. :D

Adam