Re: Jaki 17 CRT do 500 pln?

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Sun 30 Apr 2006 - 14:02:32 MET DST

Użytkownik "adam" napisał w wiadomości
> Witam wszystkich serdecznie.
> Wymieniam komputer na nowszy i w związku z tym potrzebuję nowego monitora.
> Interesują mnie 17 CRT, cena do 500 pln, myślę o kupnie używanego.
> Najważniejsza jest dla mnie wysoka jakość obrazu i to by nie męczył wzroku
> (dużo czytam).

Samsung 757DFX, 757MB
Mam tego pierwszego już 3.5 roku i do dziś jasność mam ustawioną na 0. W
ustawieniach karty graficznej też mam jasność minimalnie zmniejszoną.
Dużo siedzę w Adobe CS2 i zdjęciach. A filmy i gry na tym monitorku to
przyjemność.

Z nowych:
Samsung 796MB
Philips 107P50
LG F700P (koło 600pln)

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Już co drugi użytkownik Usenetu ma mnie w Kill File! A Ty ?