Re: przelotka USB - IDE

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 27 Apr 2006 - 20:05:54 MET DST

W dniu Thu, 27 Apr 2006 18:55:46 +0200, osoba określana zwykle jako
Atlantis pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Ok, ale to kwestia podatku, czy w tym przypadku droższy może oznaczać
>lepszy? Krótko mówiąc czy w przypadku takiego kabelka mającego z jeden
>strony wtyczkę USB, z drugiej IDE, do tego jeszcze zasilacz, można mówić
>, że to jest lepsze, a to jest gorsze? ;)

Można. Niektóre modele ZTCW (ale nie testowałem, tylko opieram się na
zeznaniach ludzi z sieci) nie pozwalają np. na pracę z nagrywrką CD, a
niektóre owszem. Niektóre mają przejściówkę i na 3.5", i na 2.5", a
niektóre tylko na 3.5". Itd.

>I jak to jest z tym XP? Jeśli płyta ma kontroler USB 2.0, to czy prawdą
>jest, że nie będzie pracował z pełną prędkością pod XP bez SP2? Jak to
>się ma w przypadku starszych systemów, w2k czy w98? Krótko mówiąc to
>prawda czy mit? :)

Na logikę biorąc, wydaje się to bzdurą. Model sterowników nie zmienił
się wraz z SP2, więc te same sterowniki powinny działać w SP1 jak i w
SP2.

Pozdrawia

--
\------------------------/ GRAMMAR  IS NOT A TIME OF WASTE(Bart Simpson