Re: przelotka USB - IDE

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 27 Apr 2006 - 18:55:46 MET DST

Mariusz Kruk napisał(a):

> Ja np. z założenia nie kupuję u "hurtowników" na allegro, bo zbytnio
> pachnie mi to niepłaceniem podatków i nieuczciwą konkurencją, a w
> efekcie psuciem rynku.

Ok, ale to kwestia podatku, czy w tym przypadku droższy może oznaczać
lepszy? Krótko mówiąc czy w przypadku takiego kabelka mającego z jeden
strony wtyczkę USB, z drugiej IDE, do tego jeszcze zasilacz, można mówić
, że to jest lepsze, a to jest gorsze? ;)
I jak to jest z tym XP? Jeśli płyta ma kontroler USB 2.0, to czy prawdą
jest, że nie będzie pracował z pełną prędkością pod XP bez SP2? Jak to
się ma w przypadku starszych systemów, w2k czy w98? Krótko mówiąc to
prawda czy mit? :)

# /George Orwell - Rok 1984/