Re: Problem z Winfast Expert

Autor: Bernard Wszoła <bernard_at_wszola.pl>
Data: Thu 27 Apr 2006 - 20:01:30 MET DST

Użytkownik "Gargamel" <delKichote_WYTNIJ_TO_@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:1ans7vo32jgbg.1e6qzx03dk9we.dlg@40tude.net...
> Bernard Wszoła <bernard@wszola.pl> w wiadomości

> A nie powinno być samo PAL-D w tym tunerze?
>
> (Dźwięk w win* nie jest wyciszony w regulacji głośności?)
>
> Pozdrawiam,
> Gargamel
>
> --
Ustawienia są takie same jak pod Winfast FM który odbiera dźwięk stacji
radiowych, karta do tej pory działała bardzo dobrze, kilka dni temu gdy
oglądałem tv nagle coś zapiszczało w głośnikach, zaczęło lekko szumieć i
dźwiek się urwał. Od tej pory nie mam go mimo przeinstalowania sterowników,
systemu i przełączania się pomiędzy wejściami AUX i CD-IN