Re: Samorzutne błędy na dysku

Autor: Misza <banasiak_at_wytnijto.life.pl>
Data: Thu 27 Apr 2006 - 13:29:09 MET DST

d'plus napisał(a):

> to może kontroler? kolega miał podobny problem - po 2,3 dniach od
> instalacji systemu na dysku było tyle błędów, że system przestawał się
> uruchamiać.

Mam nadzieję, że sprawa nie jest aż tak poważna. Najbardziej dziwi mnie
to, że błedy nie występują ani na partycji FAT32, ani pod Linuksem.

Teraz przyszła mi do głowy myśl... Czy to możliwe, żeby uszkodzenie
taśmy miało wpływ tylko na działanie dysku podłączonego do jednej z
dwóch wtyczek na taśmie? Problem występuje i występował, gdy dysk
podłączony jest jako Master (czyli do wtyczki na końcu taśmy, o ile się
nie mylę).

--
Misza