Re: dyski twarde

Autor: Olo <lolo_at_olololooll.com>
Data: Thu 27 Apr 2006 - 13:26:17 MET DST

michal.drgas5@wp.pl wrote:
> Czy mógłby mi ktoś odpowiedzieć co znaczą te oznaczenia na dysku
> 1. Limit capacity to 32 Gbytes.

ogranicz pojemność dysku do 32GB - jesli stary komp dysku nie widzi...

> 2. Master a single drive

master - dysk nadrzędny, zamiast "a" powinno być raczej "or" - czyli
"dysk nadrzędny lub jako pojedynczy napęd na taśmie"

> 3. Drive is a slave

napęd podrzędny (jeśli masz już napęd nadrzędny i chcesz zeby chodzily
na jednej taśmie)

> 4. Master with a non- ATA- compatible slave

dysk nadrzędny z napędem podrzędnym niekompatybilnym ze standardem ATA -
btw. nie wiem co to za napędy...

> 5. Enable cable select

zależnie od tego jak podłączysz dysk do taśmy tak będzie widziany przez
bios...