Re: Jakie osiagi grafiki i915GM ?

Autor: Ludvigus <ludvigus_at_NOSPAMop.pl>
Data: Thu 27 Apr 2006 - 13:32:13 MET DST

Monika napisał(a):

> Jakie osiagi ma grafika chipsetu i915GM ?Czy mozna porownac to do
> jakiejs normalnej karty graficznej np. TNT2, Radeon ?
> Interesuje mnie zwlaszcza czy mozna na i915 grac plynnie w gry takie jak
> Quake3.

Może pomoże Ci ten test notebooka LG LW20, który ma właśnie taki chipset
http://www.mobile.benchmark.pl/recenzje/notebooki/LG_LW20/strona1.html i tutaj
cytat:
"W testowanym notebooku zastosowano "tylko" zintegrowane rozwiązanie graficzne
i915GM (GMA900), które, choć obsługuje Pixel i Vertex Shadery w wersji 2.0 i
dysponuje stosunkowo niezłą wydajnością 3D, to jednak daleko mu do dedykowanych
chipów, takich chociażby, jak Radeon Mobility 9600. Na opisywanym LG można
trochę pograć, ale raczej nie w najnowsze tytuły (poza niewystarczającą mocą
przerobową brakuje tu wsparcia dla wymaganego przez wiele gier sprzętowego
Transform & Lighting)."

IMHO przy rozsądnych ustawieniach spokojnie pograsz w gry Quake'o-pochodne, choć
nie we wszystkie najnowsze :)

--
[ pozdrawiam - Ludvigus  /GG:783307/ /ICQ:105600189/ ]
[ http://houSet.prv.pl - poznaj glebie muzyki HOUSE! ]