Ot taka ciekawostka :)

Autor: XWindowsMen <kuri.ZrOb.CoS.z.Tym_at_op.pl>
Data: Wed 26 Apr 2006 - 22:17:46 MET DST

Witam.
HDD Maxtor 7171AT - bios go nie wykrywał, ale startował. Odkręciłem
klapkę, podłączyłem - tależe chwilke pochodziły. Potem z nudów go
skręciłem podłączyłem i... działa :D Tzn. BIOS go wykrywa a zaraz biorę
się za jego format - ktoś ma pomysł ile tak jeszcze pochodzi!? :) Dodam
że talerze miały tylko styczność z powietrzem w pokoju i jego
zanieczyszczeniami, palcami ani itp. nigdzie niczego wew. nie
dotykałem. Ktoś już spotkał się z czymś takim!? Pozdrawiam