Re: Obraz partycji *.img

Autor: Zb.Drwiega <zdrw.cotrzebausun_at_usunsecochcesz.gazeta.pl>
Data: Wed 26 Apr 2006 - 22:09:45 MET DST

W artykule <e2ogrb$jr5$1@inews.gazeta.pl> KaNo napisal(a):

> A jak jest zasilany ten dysk w zewnetrznej kieszeni, przez USB?
> Pozdrowienia.

Ma dwie mozliwości.
1. mam mozliwość podłączenia go przez rozdzielacz portów USB
(rozdzielacz ma swój zasilacz)
2. nie zawsze stuka, gdy jest TYLKO na kablu, lub przez rozdzialacz
3. Laptop -jedno źródło zasilania- ma tylko jeden port USB (stary laptop)
4. Na innych kompach (desktopach) bywa, że TEŻ stuka (lub nie)

Nie znalazłem prawidłowości. Moze słabo szukałem?

3.

--
Pozdr. Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848