Re: za słaby zasilacz?

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 20:26:54 MET DST

Dnia Tue, 25 Apr 2006 19:48:09 +0200, 1P napisał(a):

> NIEMARKOWY zasilacz. Taki zwyczajny.
> CODEGEN 300W ATX 2.03 (P4) MODEL:250XA - takie są oznaczenia na zasilaczu

ojezusicku. No to klops. jeżeli masz jeszcze jakąś kartę graficzną na
poziomie, to kaplica murowana.

> ATX power connector (ten z 20 bolcami) podłączyłem do gniazda z 24
> otworami (4 zostają wolne), ATX_12V podłączyłem do osobnego gniazda ATX_12V.

no to wszystko OK

> Kości 2x512 Geil
> Dysk Samsung 80 Gb

a grafika?

> Płyta nawet nie drgnie.
>
> Jak się robi clear cmosa?
> Wyjęcie bateri? Zrobiłem to.
>
> A! już wiem co z tym CMOSEM.
> Tylko mam problem.
> Na płycie jest owszem napis CLR_CMOS ale nie ma zworek do zwarcia koło
> tego napisu. Na instrukcji obsługi jest wszystko zaznaczone, ale sama
> płyta troszkę się różni i napis jest trochę w innym miejscu a zworek nie
> ma wogóle!

a nie masz zworki w dysku? Nie ma zworek do zintegrowanej karty dźwiękowej?
Ewentualnie wywal baterię na kilkanascie minut.

> Co radzisz?

najpewniej zasilacz. Pamięci są kompatybilne z twoją płytą główną na 100%,
więc nie są problemem. Jeżeli płyta nie jest zwalona (a to też może sie
zdarzyc), to pozostaje tylko zaśliniacz, który jest chodzącą bombą
zegarową. Oczywiście najpierw clear cmos, a później zabawa z jakimś
markowym zasilaczem, który ma co najmniej 300W (a nie jakieś 200 w
przypadku codegena)

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_mach82_xl_at_wp.pl_nospam