Re: za słaby zasilacz?

Autor: 1P <gk11wytnij_at_totezwytnijfr.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 19:48:09 MET DST

Jolly Roger wrote:

> Jaki masz markowy zasilacz? I jaka jest reszta konfiguracji? Zrób clear
> cmos. Wystartuj z jednym modułem pamięci (instrukcja powie do którego slota
> włożyć). Podłączyłeś wtyczkę zasilającą 20/24 pin oraz 4 pin?

NIEMARKOWY zasilacz. Taki zwyczajny.
CODEGEN 300W ATX 2.03 (P4) MODEL:250XA - takie są oznaczenia na zasilaczu

ATX power connector (ten z 20 bolcami) podłączyłem do gniazda z 24
otworami (4 zostają wolne), ATX_12V podłączyłem do osobnego gniazda ATX_12V.
Kości 2x512 Geil
Dysk Samsung 80 Gb

Płyta nawet nie drgnie.

Jak się robi clear cmosa?
Wyjęcie bateri? Zrobiłem to.

A! już wiem co z tym CMOSEM.
Tylko mam problem.
Na płycie jest owszem napis CLR_CMOS ale nie ma zworek do zwarcia koło
tego napisu. Na instrukcji obsługi jest wszystko zaznaczone, ale sama
płyta troszkę się różni i napis jest trochę w innym miejscu a zworek nie
ma wogóle!

Co radzisz?