Re: komputer do zadan graficznych

Autor: Dawid Per <dape_at_vp.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 14:35:23 MET DST

MM napisał(a):

> Takie odnioslem wrazenie, zreszta tez wydaje mi sie ze Dawid Per chcial
> Raptora na system, stad tez moje nieskonczenie duze zdziwienie na opinie w
> tym watku.

Dokladnie tak bylo - i jest. Mam tak juz w jednym systemie i bardzo
fajnie to dziala (wyraznie lepiej system chodzi niz jaka stal na jakims
zwyklym dysku) SATA .

> Co czlowiek to podejscie. Ja mialem dostatecznie duzo pieniedzy na dyski
> przeznczone na dane, a potrzebowalem szybkich dyskow na system do codziennej
> pracy i dyskow o duzej niezawodnosci na backup. W obu przypadkach Raptor to
> bylo to czego szukalem.
> Pzdr.,
> MM

Akurat dane aktualnie nieobrabiane skladowane sa na serwerze plikow
(ch...ni graficy wlasnie przekroczyli 1 TB), wiec jakas wielka pojemnosc
nie jest potrzebna.

pozdrawiam
Dawid Per

Ps. Przynajmniej dzieki dyskusji wpadlem na pomysl zeby sie radiami
pobawic (narazie tylko w serwerze mam mirroring).

--
Pentium 4 650@3.91, 2 GB RAM DDR DC, Galaxy 7900 gt
SB X-FI Extreme Music, Barracuda 120 GB IDE, Chieftec 450 W