Re: Martwy subpiksel

Autor: argothiel <argothiel_at_interia.niechce.spamu.pl>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 16:55:36 MET DST

Friend napisał(a):

> awaria subpixla to nie awaria monitora, jesli arest zgodzi się na
> wymianę to tylko ich dobra wola
>
> pomasuj pixel i jego okolice to moze zgasnie...
A czy fakt, że nie miałem okazji przetestować przed zakupem,
przemawia na moją korzyść? Mam chyba 10 dni na całkowity zwrot
monitora? Czy często trafiają się takie uszkodzone piksele? Słyszałem
też, że świecące piksele często po kilku tygodniach same gasną..?
Wybaczcie, że tak zasypuję pytaniami, trochę się zmartwiłem, bo
chciałem mieć w pełni działający monitor, a tu taki brzydki punkt. :/
Dzięki za poradę, spróbuję.

Pozdrawiam, argothiel