Re: Martwy subpiksel

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 17:10:23 MET DST
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Message-ID: <444ce536$0$22592$f69f905@mamut2.aster.pl>

"argothiel" <argothiel@interia.niechce.spamu.pl> wrote in message
news:e2iot8$6m1$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Friend napisał(a):
>>> Jak radzicie, reklamować czy nie? Jakie mam szanse na wymianę
>>> monitora? Czy ktoś miał podobną sytuację i jak ją rozwiązał?
>>
>> awaria subpixla to nie awaria monitora, jesli arest zgodzi się na
>> wymianę to tylko ich dobra wola
>>
>> pomasuj pixel i jego okolice to moze zgasnie...
> A czy fakt, że nie miałem okazji przetestować przed zakupem,
> przemawia na moją korzyść? Mam chyba 10 dni na całkowity zwrot
> monitora? Czy często trafiają się takie uszkodzone piksele? Słyszałem
> też, że świecące piksele często po kilku tygodniach same gasną..?
> Wybaczcie, że tak zasypuję pytaniami, trochę się zmartwiłem, bo
> chciałem mieć w pełni działający monitor, a tu taki brzydki punkt. :/
> Dzięki za poradę, spróbuję.
>
Mozesz oddac jak kupiles przez internet (ale wysylka juz chyba
wlasnym kosztem). Same raczej nie znikna, ale roznie bywa. To
ze nie testowales nic nie zmienia, bo matryca jest pewnie klasy II
i ma okreslona liczbe pikseli od ktorej mozna reklamowac. Po
prostu zadzwon do sklepu i sie wszystko wyjasni.
Received on Mon Apr 24 17:15:12 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 24 Apr 2006 - 17:51:24 MET DST