Re: Martwy subpiksel

Autor: Friend <nospam_at_friend.pl>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 16:39:56 MET DST
Message-ID: <e2io44$feb$1@inews.gazeta.pl>

> Kupiłem sobie 5 dni temu monitor LCD Samsung 740N Black/pivot
> w sklepie internetowym Arest.
> Po podpięciu go i uruchomieniu systemu zauważyłem, że w lewym górnym
> rogu jeden subpiksel świeci na czerwono. Poszukałem trochę na necie
> i znalazłem, że dopóki nie będzie 5 "martwych" subpikseli, to nie
> przysługuje mi reklamacja.
> Natomiast sklep internetowy gwarantuje, że w przypadku wystąpienia
> awarii w ciągu 5 dni od daty zakupu wymieni mi sprzęt na nowy.
> Jak radzicie, reklamować czy nie? Jakie mam szanse na wymianę
> monitora? Czy ktoś miał podobną sytuację i jak ją rozwiązał?

awaria subpixla to nie awaria monitora, jesli arest zgodzi się na
wymianę to tylko ich dobra wola

pomasuj pixel i jego okolice to moze zgasnie...
Received on Mon Apr 24 16:45:08 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 24 Apr 2006 - 16:51:18 MET DST