Re: OC: Różne procesory - ta sama linia produkcyjna?

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 13:49:02 MET DST

Dnia 2006-04-24 13:03:13, encja *Jolly Roger* wymodziła przez port 119
co następuje:

> Jako że nie pracowałem nigdy w fabryce produkującej CPU, więc mogę
> powiedzieć tylko to co podpowiada zdrowy rozsądek. Procesory nie są
> testowane w żaden sposób, no bo jak to zorganizować?

Są...są...
Jest takie coś jak uzysk - procent sprawnych procesorów do teoretycznie
osiągalnej ilości z wafla (po odliczeniu strat wynikających z
geometrii).
Jest to jedna z ściślej strzeżonych tajemnic producentów, ale tu i
ówdzie można doczytać o przeciekach, szacunkach itp - obecnie uzysk jest
na pozimie 50-70%. Bywało, że ledwo osiągał 10% (pierwsze wersje i486).
Wyobrażasz sobie sytuację, gdy na 10 procków trafiających na rynek, 9
nie działa ?! ;)))

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]