Re: dysk z nt podlaczony pod komp z xp

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 13:48:30 MET DST

"Eneuel Leszek Ciszewski" e2id0r$6t1$1@flis.man.torun.pl

> "Michal Kawecki" 92ai2e.r1p.ln@kwinto.prv

> Ja od dawna mam siódemkę i jakoś tego tam nie widzę.

> Właśnie zacząłem czytać ten opis.
> I wiem, że jest kilka siódemek.
> Być może nie każda ma.

Istotnie -- jest. :) Ale wcześniej tego nie widziałem. Nawet
dziś, przed zgłoszeniem wątpliwości, szukałem i nie znalazłem. :)
Może ma jeszcze coś ciekawego, czego nie znam. :)

Moim zdaniem najbardziej pożądaną funkcją byłoby ładowanie
,,standardowej'' treści bootsektora do partycji. :) Takie
coś, co robił 'sys' z FATalnymi partycjami, z WinDosami.

E. :)