Re: prosze o rade (platforma AMD czy Intel)

Autor: MM <nospam_at_nospam.nospam>
Data: Sun 23 Apr 2006 - 22:02:38 MET DST

"Rafał Bartoszak" <sprocket@sys.BezSpamu.pl> wrote in message
news:1d1kjtkhzt2i1.13zwp3fnvxm6t.dlg@40tude.net...
> Dnia 2006-04-23 15:03:52, encja *MM* wymodziła przez port 119 co
> następuje:
>
> Dokładnie.
> Póki co w serwerowni mam same Xenony (kiedyś miałem duala na Athlonach
> MP, ale nie dawał już rady i wyszedł). Ale z przyjemnością - jak się
> tylko upewnię że warto - postawię jakiś mocny serwer na platformie AMD64

Mysle ze warto nawet na nForsie, pod warunkiem ze sprawdzisz platforme z
Twoja konfiguracja hardwaru i oprogramowania. Ja korzystam na co dzien m.in.
z Tyana K8WE i 2x Opt.252 i dziala znakomicie jako stacja robocza, niemniej
jednak bylo duzo zabawy zeby okielznac nVidie. Niedlugo bedziemy mieli nowe
stacje Sun Ultra 40 na dual dual-core 280 do ciezszej pracy, jak widzialem
gdzie indziej bardzo stabilne maszyny (Sun musial sie bawic wczesniej zeby
bylo stabilnie;-). Generalnie polecam AMD64.
Pzdr.,
MM