Re: prosze o rade (platforma AMD czy Intel)

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Sun 23 Apr 2006 - 21:13:47 MET DST

Dnia 2006-04-23 15:03:52, encja *MM* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> zgadzam sie, tylko jakby zaczac wchodzic w szczegoly to miejsca i czasu
> zabraknie..

Ja tak tylko wtrąciłem w celu walki z uogólnianiem ;)
Bo AMD naprawdę nie miało farta - badziewne KT133, KT266 (bez A!)
tragiczny SIS735, niedopracowany nForce - jedyne porządne chipsety z
tego okresu to trudno dostępne AMD 76x

> Ja osobiscie bardzo zaluje ze AMD wycofalo sie z robienia chipsetow, cale
> szczescie ze na platformie serwerowej zaczeli wspolprace z Serverworksem
> (teraz Broadcom) i bedziemy mieli alternatywe dla nVidii

Dokładnie.
Póki co w serwerowni mam same Xenony (kiedyś miałem duala na Athlonach
MP, ale nie dawał już rady i wyszedł). Ale z przyjemnością - jak się
tylko upewnię że warto - postawię jakiś mocny serwer na platformie AMD64

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]