Re: magazyn o tematyce komputerowej

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Sun 23 Apr 2006 - 22:10:23 MET DST

Tomaszek <tomaszek@judeland.pl> wrote:

> Mam podobny problem niestety.Chip zjecha? z poziomem, Pcwk to shit,

            Poczekaj az wyjdze Chip w nowej formie. To dopiero pewnie bedzie
porazka porownywalna z Komuter Swiatem [Ekspertem?].

> sam nie wiem, nie ma czegos' dla zaawansowanych uzytkowników peceta?

            Internet i serwisy tematyczne, raczej zachodnie. Na PL prase
ogolnokomputerowa dla uzytkownika domowego i trzymajaca przyzwoity poziom
nie ma co liczyc.

BTW:
Rok temu kupilem kwietniowy numer Entera ze wzgledu na dolaczony KAV
Personal PRO z aktualniniami na ponad rok. Milo wspominalem to pismo
z dawnych lat, kupowalem je od pionierskich czasow przelomu 90 i 91 r.
do drugiej polowy lat 90. wiec z ciekawosci zajrzalem do srodka. No
i to co zobaczylem wprawilo mnie w oslupienie: nie dosc ze obrazkowe
artykuly na poziomie poczatkujacego uzytkownika pecetow, to w w pierwszym
artykule ktory zaczalem czytac [ramka z historia pecetow] naliczylem na
pol stronyu niemal 10 bledow rzeczowych! Nie wiem kto cos takiego pisze
i robi korekte merytoryczna - czy juz redakcja sklada sie z samych
nastolatkow oraz ludzi zaczynajacych prace z pecetami 2-3 lata wczesniej
czy co?

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl