LCD 1280x1024 a Radeon 9250

Autor: Marcin <marcinowy_at_gmail.com>
Data: Fri 21 Apr 2006 - 16:30:05 MET DST

To ja jeszcze ponudzę...

Przeglądałem posty na grupie i rzucił mi się w oczy jakiś jeden z
pytaniem, czy Radeon 9250 udźwignie natywną rozdzielczość monitora
LCD 1280x1024. Za tydzień kupuję właśnie taki monitor (LG1732S). Ta
moja karta ma 128 MB. Mój procek to Duron 1,60GHz, ramu mam 768 MB.
Czy to wystarczy do komfortowej pracy w takiej rozdzielczości? O grach
to już nie wspominam, bo odkąd sięgam pamięcią, mam zainstalowaną
jedną, Need For Speed z 2000 roku (V część)... ale jakby ktoś
wiedział, jak się może w to grać przy takim monitorze i z taką kartą
na pokładzie, to niech napisze :-) Ciekawy jestem...

--
Marcin