Re: LCD 1280x1024 a Radeon 9250

Autor: Juliusz 'Julas' Gonera <julas_at_no.junk.toya.net.pl>
Data: Fri 21 Apr 2006 - 20:29:08 MET DST

Marcin wrote:

> [...]
> pytaniem, czy Radeon 9250 udźwignie natywną rozdzielczość monitora
> LCD 1280x1024. Za tydzień kupuję właśnie taki monitor (LG1732S). Ta
> moja karta ma 128 MB. Mój procek to Duron 1,60GHz, ramu mam 768 MB.
> Czy to wystarczy do komfortowej pracy w takiej rozdzielczości? O grach
> to już nie wspominam, bo odkąd sięgam pamięcią, mam zainstalowaną
> jedną, Need For Speed z 2000 roku (V część)... ale jakby ktoś
> wiedział, jak się może w to grać przy takim monitorze i z taką kartą
> na pokładzie, to niech napisze :-) Ciekawy jestem...

W 2D jak najbardziej uciągnie, już dawno skończyły się czasy kart
graficznych, które mogłyby mieć problem z jakimiś trybami 2D. Natomiast
jeśli chcesz w tej rozdzielczości grać w coś nowego w 3D to kiepsko to
widzę. Starsze tytuły, jak UT, Q3, Warcraft 3, powinny chodzić przyzwoicie.

--
  (__||___||__)|_|_||___) @toya.net.pl | ICQ: 64994211