Re: jeden sygnał długi, trzy krótkie

Autor: marekjan <marekjan63_at_o2.pl>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 16:44:00 MET DST

Użytkownik "Cyneq" <spam@won.com> napisał w wiadomości
news:e285vp$hb$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie musisz, bo jak widać nie jest to problem z BIOSEm wymagający
> korzystania z bootblocka. Na szczęście.

Dzięki Bogu!
Cieszłym się 192 MB RAM-u (mam 64...) i z tej karty MAtrox.
Jak sprawdzić, czy jest uszkodzona czy nie? Jest jakaś prosta metoda?

> Ładny zabytek, chowaj na czasy kiedy będzie warta fortunę ;)

To Tseng 4000, Jeszcze do niedawna chodziął na płycie
486 DX4 100.

Jeszcze dzis AMD K6 200.

Może za niedługo ten Celeron 300, a zwłaszcza pamięć operacyjna.
Tylko mi szkoda tej karty.

Pozdr.
T,.