Re: jeden sygnał długi, trzy krótkie

Autor: Cyneq <spam_at_won.com>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 16:32:44 MET DST

marekjan napisał(a):
> Użytkownik "Cyneq" <spam@won.com> napisał w wiadomości
>
> jakieś słowo do wyszukiwarki? A może linka?
>>
> http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/browse_thread/thread/cb02fbe5573
> c7ec2/c226051a1e487ceb?lnk=st&q=award+bootblock&rnum=2&hl=pl#c226051a1e487ce
>
> Podziękowania, choć mało co z tego rozumiem.

Nie musisz, bo jak widać nie jest to problem z BIOSEm wymagający
korzystania z bootblocka. Na szczęście.

To dotyczyło tylko przypadku bootblocka, który nie potrafi wyświetlić
komuniaktu o błędzie na karcie na czymś innym niz ISA.
Właśnie wtedy z reguły widzisz ciemnośc, idzie pisk że nie ma karty i
startuje dyskietka.
Oby Ci się to nigdy nie przydazyło na prawde.

> Mam na Local Bus (tak się to chyba pisze), ale tu nie ma slotu na taki typ
> karty.
Ładny zabytek, chowaj na czasy kiedy będzie warta fortunę ;)

--
Cyneq