Re: Płyta Abit AN8 Ultra - prośba o opinie

Autor: 666 <szescszesc66_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 13 Apr 2006 - 17:02:12 MET DST

Użytkownik "Rex" <precz@ze.spamem> napisał w wiadomości
news:e1ln7v$3tn$1@news.onet.pl...
> Myślałem, że jeśli kupię płytę bez LPT to będę zmuszony założyć jakś
> przejściówkę LPT-USB na końcówkę kabla drukarkowego. Ale
> 1) znalazłem coś takiego
>
> http://www.allegro.pl/item96720717__adapter_przejsciowka_usb_na_lpt_centronics_.html
>
> więc wystarczy tylko wymienić kabel i po problemie;

Niekoniecznie, sterownik ze strony komputera emuluje port lpt,
wiec moze byc niekompatybilny. Ja bym wzial po prostu karte z
portem lpt, bo chociaz kosztuje 2x wiecej to nie trzeba sie meczyc
z oprogramowaniem.

> 2) przed chwilą po zdjęciu bocznej obudowy z mojej drukarki, odkryłem, że
> ma ona wejście USB. Mam ją już kilka lat i cały czas żyłem w
> nieświadomości... :)

No i problem rozwiazany :)
Zreszta kto by chcial na nowym komputerze drukowac przez lpt zmulajac
caly system.