Re: Płyta Abit AN8 Ultra - prośba o opinie

Autor: Rex <precz_at_ze.spamem>
Data: Thu 13 Apr 2006 - 16:29:18 MET DST

666 napisał(a):

> Użytkownik "Michał" <wywal@to.pl> napisał w wiadomości
>>

> A konkretnie jaka przejsciowka? W najgorszym wypadku za kilkadziesiat zl
> karta z oddzielnym lpt i po problemie.

Myślałem, że jeśli kupię płytę bez LPT to będę zmuszony założyć jakś
przejściówkę LPT-USB na końcówkę kabla drukarkowego. Ale
1) znalazłem coś takiego

http://www.allegro.pl/item96720717__adapter_przejsciowka_usb_na_lpt_centronics_.html

więc wystarczy tylko wymienić kabel i po problemie;

2) przed chwilą po zdjęciu bocznej obudowy z mojej drukarki, odkryłem,
że ma ona wejście USB. Mam ją już kilka lat i cały czas żyłem w
nieświadomości... :)

Rex