regenracja tonera hp 5n

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Wed 12 Apr 2006 - 23:08:02 MET DST

Witam
Po kilku tysiacach stron skonczyl mi sie toner w drukarce hp lj 5n
Toner to 92298A. Najechetniej kupilbym sobie sam toner bo reszta zasobnika
jest w zupelnym porzadku i nie sadze by wymiana bebna itp byla konieczna.
Problem polega na tym ze przeszukalem cale google i nigdzie nie ma
informacji jak takiej regeneracji dokonac.
Nie ma ktos pod reka jakiejs instrukcji lub linka do niej?
I druga sprawa to jaki toner wybrac. Czy jest cos na co powinienem uwazac
jak w przypadku tuszy czy przy tonerach nie ma az takich roznic
jakosciowych?
Przepraszam za takie trywialne pytania ale to moje poczatki z drukiem
laserowym a jakims cudem w tych kwestiach archiwum milczy :-)
POzdrawiam

--
Jakub (JFK) Kasica
kontakt ze mna: