Re: regenracja tonera hp 5n

Autor: Sławicki <slawicki_s_at_wp.pl>
Data: Thu 13 Apr 2006 - 00:20:53 MET DST

> Witam
> Po kilku tysiacach stron skonczyl mi sie toner w drukarce hp lj 5n
> Toner to 92298A. Najechetniej kupilbym sobie sam toner bo reszta zasobnika
> jest w zupelnym porzadku i nie sadze by wymiana bebna itp byla konieczna.
> Problem polega na tym ze przeszukalem cale google i nigdzie nie ma
> informacji jak takiej regeneracji dokonac.
> Nie ma ktos pod reka jakiejs instrukcji lub linka do niej?
> I druga sprawa to jaki toner wybrac. Czy jest cos na co powinienem uwazac
> jak w przypadku tuszy czy przy tonerach nie ma az takich roznic
> [...]

Toner jak toner.. ale uważaj żebyś nie kupił zmielonego węgla drzewnego albo
po prostu sadzy z komina z jakimiś dodatkami... takie przypadki już były...
Co do dosypania tonera: hm... z teorii wiem że jest przegroda na proszek
nowy i tzw kosz. Kosz należałoby opróżnić po 3-cim czy 4-tym razie, bo jak
się przepełni to saczyna kaseta syfić. Ale to tylko teoria jaką słyszałem i
nie znam dokładnych szczegółów. Mam do swojej 4p jeszcze dwie kasety pełne
więc na raie mnie ten problem nie boli :-)

Poszukaj na ALLERO. Co niektórzy dodają instrukcję jak zasypać proszek do
kasety.
/Sławicki

Pozdrawiam, Sławicki