Re: regenracja tonera hp 5n

Autor: dudo77 <dudo77_at_WYTNIJTOTEZ.o2.pl>
Data: Sun 16 Apr 2006 - 12:58:17 MET DST

JFK napisał(a):
> Witam
> Po kilku tysiacach stron skonczyl mi sie toner w drukarce hp lj 5n
> Toner to 92298A. Najechetniej kupilbym sobie sam toner bo reszta zasobnika
> jest w zupelnym porzadku i nie sadze by wymiana bebna itp byla konieczna.
> Problem polega na tym ze przeszukalem cale google i nigdzie nie ma
> informacji jak takiej regeneracji dokonac.
> Nie ma ktos pod reka jakiejs instrukcji lub linka do niej?

tu znajdziesz wszystko co Ci potrzeba
http://www.futuregraphicsllc.com/techguides.php
podpowiem że interesuje Cie HP/Canon EX
niestety jak widze tą instrukcję to wymiękam i robie dziure w miejscu
gdzie jest pojemmnik na toner zgodnie z instrukcją podaną wyżej prze
Andrzeja S.
btw 340g toneru mozna kupic w Agawie za 25 brutto, ale trzeba mieć firmę
u nich zarejstrowaną, a minimalne zamówienie wynosi 150 zł
pozdrawiam

--
---------- http://2soczewki.pl/ ------------
Soczewki kontaktowe w najlepszych cenach