Re: Jaki monitor dla programisty ?

Autor: Andrzej S. <asta_nie_nie__at_bsk.vectranet.pl>
Data: Wed 12 Apr 2006 - 09:03:28 MET DST

Użytkownik Krzysztof Arentowicz napisał:

> jako programista pozwolę sobie stwierdzić, że bzdury gadasz.
> Totalne.

Jesli mówimy o pracy, a nie kinie, pozwole sobie zupelnie
nie zgodzic sie z Toba ...

Pracowalem na wszystkim, a od roku na dwóch LCD 15'.
Jest na rynku specjalna (tania) karta Matrox
do pracy - jak mówią - biurowej na 2 monitorach.

Zreszta Matrox mocno lansuje wielomonitorowosc:
http://www.matrox.com/graphics/offhome/dh2go/home.cfm
(tanie DualHead -> patrz Allegro)

Sciana monitorów przy pracy w bujnym IDE - trzeba zobaczyc,
co to znaczy. Akurat moje IDE zapamietuje rozlozenie okien
na syntetycznym pulpicie (niestety nie zawsze tak jest).
Monitory są lekko "złamane" - gdy wsadzam w nie głowę,
nie ma artefaktów LCD, z czym sa problemy przy jednym,
wielkim ekranie (pewnie nie chcesz ich zauwazać, gdy
wydałeś na sprzęt >= 2kzł....)

Jeszcze koszt... 15' w doskonalym stanie jest pelno na rynku
wtórnym. Jak sie nie boisz, zestawisz to za 1000 zl.
pozdro

--
A S