Re: Procesor się przegrzewa

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 11 Apr 2006 - 11:16:46 MET DST

"Marek" <lechm1@o2.pl> wrote in message
news:c5thmdzdl11l.8jumb2yveulo$.dlg@40tude.net...
> Witam, problem polega na tym że przy graniu (bo głównie to robię na moim
> domowym kompie) procesor przegrzewa mi się bardzo szybko. Nawet na
> starszych grach takich jak StarCraft po około 15-20 minutach wentylator
> zapier... jak szalony.

To juz spowodowane jest przez kod gry, ktora zzera 100% mocy
procesora chociaz moglaby chodzic na 10%

> Mój sprzęt:
> AMD ATHLON 2800+, ASUS K8N, GIGABYTE RADEON 9550, dysk SATA 80GB.
> Pytam, bo ostatnio przeczytałem że te procesory się nie przegrzewają.
> Chciałem jeszcze zaznaczyć, że nic nie podkręcałem.
> Może to chodzi o jakieś ustawienia w biosie czy coś, może aktualizacja
> pomoże. Nie znam się na tyle dobrze i dlatego proszę o pomoc.

Odkurz radiator, sprawdz czy dobrze przylega. Jak nie pomoze to
mozesz jeszcze dodac wywiew (jeden wentylator poprawia znacznie
obieg powietrza, a nie generuje tyle halasu co "procesorowy").
Ewentualnie zmien radiator na lepszy. Ten procesor nie jest
jakis nadzwyczajnie chlodny czy goracy jak na swoja generacje.